Monday, June 25, 2012

INTIHA - The Beginning


Dark eyes, bleak is the vision…
Black is the heart of my benediction
The mourning light she left behind…
Malice of choice, to speak her mind
O’ sleep, come home and put me down…
Been up too long in this fallen town...

No lament, no grin… The wages of sin…
In and out of a dream… somewhere in between…

A lurking spark that’s in her eyes
Kindling the fires deep inside
Standing beside, my lonely flame…
Naked, stark… ignited again
O’ sleep! O’ come… and take me down
Sweep me away from this fallen town…


Teri Chup main jo shor hay… 
Batla raha kuch aur hay 
Aa noch lay yeh perahan… 
Kay yeh bay hisi ka daur hay 
Yeh irtaash nayee soch ka… 
Nayee chahaton ki khoj ka 
Phir hum sukhan ho jaye… 
Ik nayee kasak jagaye!. 

Wohi rawish hay, wohi chaal hay… 
Bus usi raat ka malaal hay 
Naadim hay dil, baatil zabaan… 
Har sawal… ik jawaab hay 
Maskan mera gumnaam ho… 
Aur wajood ho gosha nasheen 
Tareekiaan hon jalwagar… 
Dum tor dey yeh roshni…!! 


This carousel is all I know…
Claiming my soul, gnawing my heart
Weary, amidst this circus… this life
I kneel, I break… I fall apart
O’ mirth, O’ come… and smite me down
Been a jester too long in this fallen town
A step below…. A notch above
Its vile, its bitter…. It’s you my love!
A savage lust they brood and they breed
In the name of desire… a sin indeed
Belching are their charming words
And yet you melt in their warmth… you’re deceived
To love is to lose your way…
Bringing you down… to this fallen town!


Koi devta ban betha… 
Tera khuda ban betha 
Phir talkh hui har khushi… 
Jo tu rehnuma ban betha 
Maazi ko lubhaatay raho… 
Naye zakhm lagatay raho 
Bastay ho meri ankhon main… 
Meri neendain uratay raho! 

Yeh jo bikhri hain ird gird… 
Beeti yaadon ki kirchian 
Yeh jo behtay hain teri simt… 
Teri zulfon kay aashna 
Jaan lay kay in ki ankhon main parastish 
Hay teray jism ki khaatir 
In kay honton pay tera naam… 
Mehez taskeen-e-hawas hay… 
Na pooch aay devi… yeh tujh say kia chahtay hain… 
Teri laghzish hay ibtida… yeh intiha chahtay hain… 
Woh intiha main hoon… 
Tera khuda main hoon!

No comments:

Post a Comment